Khamis, 13 September 2012

PREVIEW KAD KAHWIN

Tudia..
kad kawin pun ada Pratonton..
hahahahhahaha...

Isnin lepaih..Bro Faizal ada hantor emel pada aku dan Incik Bachok kad kawin yang dia dah siap buat..
Cuma dia nak kami check saja samada tulisan tu betul..alamat betul..nama betul ke tak..no telefon apa semua betul ke tak..ayat-ayat menjemput betul ke tak..

Jadi untuk belah aku..semuanya dah ok la..kecuali untuk belah Incik Bachok..ayat menjemput dia tu perlu diubah sebab belah Incik Bachok hanya buat kenduri kesyukuran ja..bukan kenduri kahwin secara besar-besaran macam kat umah aku tu..(tapi tak besaq mana pun..hahahahha..)

Jadi,aku dah call dah Bro Faizal tu dan dah betulkan dah ayat menjemput tu..sekarang mybe dia dah mula mencetak kot kad-kad tu..mybe lepaih ja aku pi pejabat Kadi untuk sesi beramah mesra(temuduga) aku akan terus pi ke Kulim,Kedah untuk amik kad kawin aku..So,tinggal masa untuk menjemput ja..

Jadi sesi untuk list jemputan plak la kena buat..bukan boleh pakai memanggil macam tu ja kan..
Huuuuu!!!!!

Hai..hai..hai..
aku nak tunjuk kad yang separuh siap ni..apahal plak nak cerita panjang ni..hahhahahahhaha..
Kad yang aku nak tunjuk ni yang belum dioter lagi ayat-ayat dia tu..
heeee!!













Haaa...senget benget..aku pun taktau macam mana nak oter ni..
pakai upload jela..hahahhahahha

1 ulasan:

kak berkata...

amboi sibuuknye org nak kwin ni...msg pun xreply...huhuhuhu sp lah kita ye (ayat sedih pulak)